مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل های کیش

تل لوکس شایلی کیش

هتل لوکس شایلی کیش یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره کیش می باشد که در سال 1394 با زمینی به وسعت حدودا 3000 متر مربع در شهر کیش بنا شد. یکی از مزیت های هتل شایلی نوساز بودن آن است. هتل شایلی در نزدیکی اسکله تفریحی گردشگری کیشساخته شده است که گردشگران تور کیش می توانند برای پیاده روی ازاین مکان استفاده کنند و همچنین مرکز خرید زیتون که برای خرید و همچنین تفریح مناسب می باشد.

امکانات هتل لوکس شایلی کیش :

رستوران ،کافی شاپ ،سرویس بهداشتی و آرایشی ، سیستم های حفاظتی ،پارکینگ اختصاصی ،مبلمان مدرن ،تهویه هوای مطبوع ،تلفن اختصاصی در هر اتاق و... که همه این ها برای راحتی گردشگران تور کیش تدارک دیده شده است.

هتل هلیا کیش

یکی از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش, هتل هلیا کیش است که در بلوار ساحل روبروی بازار زیتون در بنایی شیک ساخته شده است.

هتل هلیا کیش در سال 1382 در دو طبقه و بیش از شصت اتاق با تمامی امکانات و مجهز به سیستم تهویه مطبوع بنا شده است. هتل با ارائه بهترین خدمات و حضور پرسنل مجرب و همچنین در جایگاهی مناسب نسبت به مراکز گردشگری و خرید میزبان میهمانان عزیز تور کیش میباشد. هتل هلیا کیش به دریا و ساحل نزدیک است و نظر اکثر مسافران محترم تور کیش را به خود جلب کرده است.

امکانات رفاهی هتل هلیا کیش:

پذیرش شبانه روزی میهمانان عزیز تور کیش, سوئیت های کامل, رستوران با ارائه متنوع ترین غذاها, کافی شاپ، اینترنت برای میهمانان تور کیش،گاوصندوق، ترانسفر فرودگاه, کرایه ماشین برای گردشگران تور کیش, سالن کنفرانس, نگهداری از اطفال و ... . هتل هلیا کیش سفر خوشی را برای مسافران تور کیش آرزو میکند.

هتل آریان کیش

یکی از لوکس ترین هتل های جزیره زیبای کیش هتل آریان کیش است.

هتل 4 ستاره کیش در میدان امیر کبیر در جایگاه مناسبی از جزیره نسبت به جاذبه های گردشگری و رستوران ها از جمله خانه اسپاگتی و مراکز خرید بنا شده است. به طوریکه این هتل چهار ستاره در سمت شرقی بازار مروارید بوده و همچنین مسافت کوتاهی را به بازار های پانیذ و پردیس و زیتون دارد. این هتل اقامتگاهی لوکس با پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور کیشمیباشد.

فاصله هتل تا فرودگاه : 7 km

در هتل آریان کیش، با حضور پرسنل مجرب و ارائه خدمات کامل، میزبان میهمانان تور کیش هستند.

امکانات هتل آریان کیش:

بذیرش 24 ساعته به میهمانان عزیز تور کیش، رستوران با ارائه بهترین غذاهای متنوع، کافی شاپ با تازه ترین نوشیدنی ها برای مسافران محترم تور کیش با سی نفر ظرفیت، اتاق های شیک مجهز به سیستم تهویه مطبوع با امکانات کامل از جمله اتاق های 2-3-4 تخته و سوئیت هایی با ارائه خدمات خوب، TV، تلفن، کافی نت، تاکسی سرویس برای گردش میهمانان تور کیشدر جزیره زیبای کیش ، پارکینگ، اینترنت، مینی بار، سیستم اعلام حریق، خشکشوئی و ... .

هتل آریان کیش با ارائه بهترین خدمات سفری به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش فراهم میکند.

هتل صدف کيش

یکی از هتل های 4 ستاره جزیره زیبای کیش، هتل صدف کیش است. این هتل در بنایی شیک در سال 1381 در زمینی به مسافت 15 هزار متر مربع ساخته شده است.

هتل صدف کیش در جایگاهی مناسب بنا شده و روبروی دانشگاه کیش میباشد. این اقامتگاه مجلل در فاصله مناسبی نسبت به مراکز خرید و تجاری ایجاد شده است.

این هتل با حضور پرسنل مجرب و امکانات کامل میزبان میهمانان تور کیش هستند. هتل صدف کیش با ارائه بهترین خدمات و سرویس شبانه روزی سفری به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش فراهم کرده است.

از امکانات تفریحی و ورزشی هتل صدف کیش میتوان به 55 اتاق شیک با امکانات خوب و سیستم تهویه مطبوع ، رستوران ( با ارائه متنوع ترین غذاهای ایرانی و سنتی)، کافی شاپ ( با بهترین نوشیدنی های تازه برای میهمانان تور کیش )، استخر، سالن بیلیارد ، بولینگ، اینترنت و ... را نام برد.

 

 

هتل آرامش کیش

یکی از منحصر بفردترین هتل های 4 ستاره جزیره زیبای کیش هتل آرامش کیش است که مقابل بازار زیتون، واقع در بلوار دریا، در سال 1390 ساخته شده است.

این هتل با معماری زیبا و حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات رفاهی لوکس، میزبان میهمانان تور کیش هستند. هتل آرامش کیشدر جایگاه مناسبی در جزیره بنا شده و به مراکز خرید و تفریحی و دریا و اسکله تفریحی نزدیک است. از این رو اقامتگاهی مجلل را برای مسافران محترم تور کیش فراهم میکند. هتل آرامش کیش دارای اتاق های شیک و مشرف به دریا و جزیره است.

امکانات هتل آرامش کیش:

سرویس 24 ساعته، رستوران با ارائه بهترین غذاهای ایرانی و سنتی، کافی شاپ با نوشیدنی های تازه برای میهمانان تور کیش، اینترنت، خشکشوئی و ... .همچنین مسافران تور کیش با وجود خدمات رفاهی و استقبال فرودگاهی و تورهای تفریحی سفری به یاد ماندنی خواهند داشت.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده