مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل های 4 ستاره دبی

هتل نووتل البرشا دبی 

 

هتل نووتل البرشا دبی یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره شهر دبی و در معروف ترین خیابان شیخ زاید واقع شده است. هتل نووتل البرشا دبی به دلیل دسترسی آسان به مراکز تجاری و جاذبه های تفریحی بهترین انتخاب برای توریست های تور دبی می باشد. همچنین هتل نووتل البرشا دبی به ایستگاه مترو نزدیکی دارد.

امکانات هتل نووتل البرشا دبی :

هتل نووتل البرشا دبی دارای 41 طبقه و 465 اتاق می باشد. اتاق های هتل همه لوکس بوده و مجهز به تخت خواب های بزرگ ، مبلمان نرم ، تلویزیون ، یخچال ، وای فای و .... می باشند. گردشگران تور دبی می توانند انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را در رستوران هتل سرو کنند. همچنین هتل نووتل البرشا دبی برای اوقات فراقت و سرگرمی گردشگران تور دبی سالن تناسب اندام ، استخر و سونا را مهیا کرده است . 

دیگر امکانات و خدمات هتل نووتل البرشا دبی :

ماساژ ، اتاق بخار ، صرافی ، خشکشویی و ....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل مونترال دبی 

 

هتل مونترال دبی یکی از هتل های 4 ستاره شهر دبی و واقع در خیابان عمربن الخطاب می باشد . هتل مونترال دبی با فرودگاه دبی تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل مونترال دبی :

هتل مونترال دبی دارای اتاق های زیبا و با امکانات ویژه ای می باشد. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تخت خواب ، یخچال ، وای فای ، تلویزیون و... اشاره کرد. هتل مونترال دبی برای گردشگران تور دبی سالن بدنسازی و استخر روباز در نظر گرفته است که میهمانان می توانند اوقات خوشی را بگذرانند. در رستوران هتل مونترال دبی انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های تور دبی طبخ می شود. 

دیگر امکانات و خدمات هتل مونترال دبی :

امکانات برای معلولین ، صرافی ، خشکشویی و ....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل کورال اوریتنال دبی 

 

هتل کورال اوریتنال دبی هتلی 4 ستاره و شیک است که واقع در میدان برج النهار شهر دیرا دبی میباشد. این هتل زیبا برای توریست های تور دبی که می خواهند به آسانی به مراکز خرید و یا منطقه های فرهنگی دسترسی داشته باشند بهترین انتخاب است. هتل کورال اوریتنال دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 5 کیلومتر و با ساحل 4 کیلومتر فاصله دارد. همچنین گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل با یک پیاده روی کوتاه می توانند به بازار طلای دبی و بازار ادویه دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل کورال اوریتنال دبی :

هتل کورال اوریتنال دبی دارای 95 اتاق می باشد که اتاق ها زیبا و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. همه اتاق های هتل مجهز به تلویزیون ، مبلمان شیک ، وای فای ، تخت خواب های نرم و .... می باشند. هتل کورال اوریتنال دبی دارای دو رستوران با انواع غذاهای متنوعی می باشد که گردشگران تور دبی می توانند غذای دلخواه خود را سفارش داده و میل نمایند. همچنین توریست های تور دبی می توانند از امکانات ورزشی و رفاهی از جمله سالن تناسب اندام ، سونا و جکوزی که هتل برای آنها در نظر گرفته است استفاده و بهره ببرند.

دیگر امکانات و خدمات هتل کورال اوریتنال دبی :

خدمات نگهداری از کودک ، خشکشویی ، صندوق امانات و ....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل ال جوهر گاردن دبی

 

هتل ال جوهر گاردن دبی هتلی 4 ستاره و شیک نزدیک به بندر ساعد و فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. هتل ال جوهر گاردن با معروف ترین مرکز خرید شهر دیرا دبی نزدیکی دارد و گردشگران تور دبی که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل ال جوهر گاردن دبی

هتل ال جوهر گاردن دبی دارای 115 اتاق می باشد که همه اتاق ها لوکس و به سبک عربی طراحی شده اند. اتاق ها شامل امکاناتی از جمله تلویزیون ، مبلمان ، یخچال ، مینی بار و ... می باشد. توریست های تور دبی در رستوران هتل می توانند انواع غذاهای مختلفی را از جمله غذاهای دریایی ، بین المللی و عربی را تجربه کنند. همچنین سونا و ماساژ درمانی هتل می تواند به گردشگران تور دبی آرامش خاصی را بدهد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل ال جوهر گاردن دبی

امکانات معلولین ، خشکشویی ، فروشگاه ، صندوق امانات و ...

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

هتل حیات پالاس دبی 

 

هتل حیات پالاس دبی هتلی 4 ستاره و در قلب شهر دیره قراردارد. هتل حیات پالاس با ساحل الممزر تنها 15 دقیقه فاصله دارد. گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند به مراکز مهم شهر به آسانی دسترسی داشته باشند. در ضمن هتل حیات پالاس دبی با فرودگاه بین المللی دبی پیاده 10 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل حیات پالاس دبی

هتل حیات پالاس دبی دارای 210 اتاق می باشد. اتاق های هتل همه لوکس بوده و از امکاناتی از قبیل مبلمان نرم و راحت ، تخت خواب های بزرگ ، چای ساز ، وای فای و .... می باشد. گردشگران تور دبی می توانند در سالن بدنسازی هتل حیات پالاس به ورزش بپردازند. این هتل شامل دو رستوران و کافی شاپ می باشد که توریست های تور دبی می توانند انواع غذاهای مختلف را تجربه و سرو کنند. از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به استخر روباز ، ماساژ ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی و خشکشویی ، دستگاه خود پرداز و .... اشاره کرد.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95 

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95 

تور دبی بهمن 95 

تور دبی اسفند 95

 

تور دبی نوروز 96

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده