مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل های 4 ستاره کیش

هتل مهتاب کیش

 هتل چهار ستاره مهتاب بصورت واحد های آپارتمانی در سال ۱۳۹۳در خیابان امیر کبیر کیش بصورت مدرن بنا شده است.

در هتل مهتاب کیش با حضور پرسنل مجرب و ترانسفر فرودگاهی و اتاق هایی رو به دریا، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش میباشد.

 

در هتل مهتاب کیش با امکانات رفاهی چون: "صبحانه، کافی شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی های ناب ) ، رستوران ( با ارائه غذاهای ایرانی - سنتی ) ، اینترنت و اتاق هایی مبله با سرویس بهداشتی (فرنگی- ایرانی ) در محوطه سرسبز  هتل ، اقامتگاهی دلپذیر را برای استراحت مسافران عزیز تور کیش مهیا کرده است.

هتل هلیا کیش

یکی از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش هتل هلیا کیش است که در سال 1382 در بنایی با ظرفیت 160 نفر، روبروی بازار زیتون بنا شده است. این هتل در موقعیت مناسبی در شهر واقع شده و به مراکز خرید و تفریحی و دریا فاصله کمی دارد، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه به مدت ده دقیقه با ماشین تخمین زده شده است.

هتل 4 ستاره هلیا کیش در نزدیکی میدان امیر کبیر، در ساختمانی شیک با آب نماهای متنوع ساخته شده است. هتل هلیا کیش با حضور پرسنل مجرب، با ارائه تمامی امکانات میزبان میهمانان تور کیش میباشند. همچنین هتل با پذیرش 24 ساعته و خدمات مناسب، سفر خاطره انگیزی را برای مسافران محترم تور کیش، مهیا میکند.


امکانات رفاهی هتل هلیا کیش شامل: سوئیت و اتاق های شیک، با وجود امکانات کامل و آشپزخانه و سیستم تهویه مطبوع، رستوران ( با ارائه متنوع ترین غذاهای سنتی ), کافی شاپ ( با ارائه نوشیدنی های تازه به میهمانان عزیز تور کیش), دسترسی به اینترنت پر سرعت, گاو صندوق اختصاصی, خشکشوئی, سالن کنفرانس و ... میشود.

همچنین با ارائه ترانسفر فرودگاه و اتومبیل برای گشت در شهر, نگهداری از کودکان میهمانان تور کیش، و ... نظر مسافران تور کیش را جلب کرده است.

 

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور برای مسافران تور کیش بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون: رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کیش را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کیش میباشد.

عکس ها و امکانات هتل شایلی کیش
تلویزیون,لابی,اینترنت,کافی شاپ,بار,مینی بار,سیستم تهویه مطبوع,صندوق امانات,سرویس فرنگی و ....

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده