مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جاذبه های گردشگری تایلند

باغ رز تایلند 

 

باغ رز ( Rose Garden ) با مساحتی حدود 75 کیلومتر مربع در 32 کیلومتری غرب بانکوک واقع شده است و توسط دریاچه ای زیبا احاطه شده است. در این باغ نمایش های جذابی همچون رقص محلی تایلندی، بوکس تایلندی، شمشیربازی و شوی فیل ها اجرا می شود که گردشگران تور تایلند میتوانند برای تماشا به این باغ زیبا بروند.

 

بازار شناور بانکوک تایلند

بازار شناور بانکوکBangkok Floating Market  در 80 کیلومتری غرب بانکوک واقع شده است. همه روزه از صبح زود تا ظهر، فروشندگان محصولات خود را در قایق های شناور بر روی آب برای فروش عرضه می کنند. این بازار واقع بر کانال شهر بانکوک که هميشه پر از فروشندگان و خريداراني است که حال خريد و فروش محصولات گياهي و سبزي و غذاهاي محلي هستند , از مراکز خرید بانکوک است که برای گردشگران تور تایلند بسیار جذاب است و جزو دیدنی های بانکوک محسوب میشود.در این بازار جذاب تایلند زنان محلي ميوه و سبزيجات خود را در قايقهاي کوچک ميفروشند. شلوغ ترين ساعات کاري 6 تا 11 صبح است . اين کانال آب که در سال 1868 به دستور پادشاه راماي چهارم براي سهولت در سفرهاي آبي بين شهري ساخته شده است.

 

 

 

 

مجموعه کاخ پادشاهی تایلند

 


در ساحل غربی رودخانهبانکوک کاخ پادشاهی به همراه معبد بودای زمردین داخل دیواری 1900 متری بنا شده است که ساختمانهای متعدی در این محوطه بنا شده اند . مجموعه کاخ پادشاهی تایلند Grand Palace  یکی از دیدنی های بانکوک به حساب می آید . این مجموعه از ساختمان های مجلل که محل زندگی و سکونت پادشاهان تایلند از اواخر قرن 18 تا اواسط قرن 20 بوده است تشکیل شده.این کاخ سلطنتی همه روزه گردشگران سفر تایلند را پذیراست واین کاخ از اواخر قرن 18 تا اواسط قرن 20 محل سکونت پادشاهان بوده و به مرور زمان مساحتش از 510 کیلومتر به 600 کیلومتر رسیده است.

 

 

 

ادامه مطلب:

تور تایلند پاییز 95

تور تایلند آبان 95

تور تایلند آذر 95

تور تایلند نوروز 96

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده